Olej ORLEN OIL ULTOR EXTREME (TURDUS POWERTEC 3000)
W magazynie
- SKU
- 560472
Opis / Olej ORLEN OIL ULTOR EXTREME (TURDUS POWERTEC 3000)
Wydajność w ekstremalnych warunkach
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, zaprojektowany z myślą o nowoczesnych silnikach wysokoprężnych. Dzięki unikalnej kompozycji baz syntetycznych i mineralnych oraz wysokiej jakości dodatkom, zapewnia:
- Wydłużone okresy międzywymianowe
- Utrzymanie czystości silnika
- Maksymalną moc silnika
- Doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją
Gwarantuje skuteczne smarowanie w trudnych warunkach.
Więcej informacji
| Waga [kg] | 17.800000 |
|---|---|
| Norma | DTFR 15B120 (228.5), MAN M3277 Volvo VDS-3 MACK EO-N RENAULT VI RLD-2 Spełnia wymagania: DEUTZ DQC-III-18, MTU Type 2, MTU Type 3.1, Jaso DH-1, Global DHD-1, DDC 93K215, Allison C-4, Cummins CES 20078 |
| Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | 12 |
| Temperatura zapłonu | 230 |
| Wskaźnik lepkości | 155 |
| Klasa lepkości SAE | 10W-40 |
| Temperatura płynięcia [°C] | -36 |
| Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C [mm2/s] | 13.5 |
| Odparowalność wg Noack'a [% (m/m)] | 12.3 |
| Jakość ACEA | E4, E7 |
| Klasa lepkości API | CG-4, CH-4, CI-4 |
| Popiół siarczanowy [%] | 1.75 |
| Pojemność [L] | 20 |
| EAN | 5901001763954 |
| Zastosowanie | Orlen Oil Ultor Extreme jest przeznaczony do nowoczesnych silników diesla spełniających normy Euro V z systemami SCR, NOx i EGR. Może być także stosowany w silnikach Euro IV i III oraz w benzynowych. |
| Jednostka bazowa | sztuka |
| Marka | ORLEN OIL |