- 1. Postanowienia ogólne
-
- 1.1. Niniejsza Polityka prywatności jest skierowana do Kupujących, korzystających ze sklepu internetowego pod adresem agromark.com.pl
- 1.2. Polityka wskazuje zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych pozyskiwanych przez Administratora zarówno podczas rejestracji konta w Serwisie, korzystania z serwisu, a także w razie dokonywania zakupów bez zakładania konta oraz w przypadku rozpoczęcia subskrybowania newslettera.
- 2. Administrator danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych jest:
- Agromark
- Marek Wojtysiak
- 62-811 Kościelna Wieś
- ul. Św.Wawrzyńca 2
- NIP 6180017263
- REGON 250409126
- tel. 502739759
- e-mail: biuro@agromark.com.pl
- 3. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
-
- 3.1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO.
- 3.2. Podstawę prawną przetwarzania stanowi:
- a) konieczność realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- b) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- c) zgoda osoby na przetwarzanie danych w celach marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- 3.3. Podanie danych na podstawie pkt a) i b) jest dobrowolne, odmowa uniemożliwia korzystanie ze Sklepu.
- 3.4. Użytkownik może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych.
- 4. Cele i zakres przetwarzania danych osobowych
-
- 4.1. Dane przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy oraz marketingu bezpośredniego.
- 4.2. Dane do realizacji umowy: imię, nazwisko, adres, e-mail, telefon, NIP, nazwa firmy, adres dostawy.
- 4.3. Dane do newslettera: adres e-mail.
- 5. Udostępnianie danych osobowych
-
- 5.1. Dane udostępniane organom państwowym lub osobom trzecim tylko w przypadku obowiązku prawnego.
- 5.2. Dane udostępniane przewoźnikom i podmiotom obsługującym płatności w celu realizacji zamówienia.
- 6. Ochrona danych
-
- 6.1. Administrator chroni dane zgodnie z przepisami prawa i standardami bezpieczeństwa.
- 6.2. Dane są:
- a) poprawne i przetwarzane zgodnie z prawem,
- b) uzyskane tylko dla określonych celów,
- c) adekwatne i nie nadmierne,
- d) dokładne i aktualne,
- e) nie przechowywane dłużej niż konieczne,
- f) przetwarzane zgodnie z prawami osób, których dotyczą,
- g) bezpiecznie przechowywane,
- h) nie transferowane bez odpowiedniej ochrony.
- 6.3. Dostęp mają wyłącznie osoby upoważnione i przeszkolone.
- 6.4. Dane przechowywane tylko przez czas niezbędny do realizacji umowy i obowiązków prawnych.
- 7. Profilowanie w sklepie internetowym
-
- 7.1. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu zgodnie z art. 22 RODO.
- 7.2. Profilowanie w celach marketingu bezpośredniego, nie wpływa na zawarcie umowy.
- 7.3. Analiza zachowań w sklepie (koszyk, historia zakupów, odwiedzone produkty).
- 7.4. Prawo do niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na automatyzacji.